Animació lectora al CEIP Les Muralles de Montblanc

El dia 8 de maig vaig conèixer els nens i nenes de 1er i 2on de primària de l'escola Les Muralles de Montblanc. Són uns nens molt motivats i participatius que em van acollir la mar de bé.
Vam estar tot el dia explicant els contes de la Vaca Taca i La dent de l'Eva. Vam jugar al joc del mentider i, mentre explicava els contes, em van enganxar dient unes quantes mentides (ells ja havien llegit els contes i estaven súper preparats!). Vam inventar noves històries per la vaca Taca i el Ratolí Martí que va fer tard a endur-se la dent de l'Eva, vam dibuixar i ens ho vam passar molt i molt bé.

  

Després em va encantar anar-nos trobant pels carrers de Montblanc; em feia l'efecte que amb un sol dia havia fet un munt de nous amics a una ciutat preciosa on no havia estat mai abans.
Espero que ens tornarem a veure i podrem endinsar-nos en moltes més històries! Fins aviat!